CChat Logo Chat
  • Послуги
  • Галузеві продукти
  • Міжгалузеві рішення
  • Microsoft Dynamics 365
  • Контакти
  • Демоверсія
Демоверсія
Меню
  • Міжгалузеві рішення
  • Продукти для бізнесу
    • Office 365
    • Power BI
    • Microsoft Azure
  • Наші клієнти
  • Блог
  • Як ми впроваджуємо CRM?
  • FAQ
  • ua
  • en
  • ru
  • Послуги
    • Бізнес-консалтинг
    • Розробка і впровадження
    • Підтримка і навчання
    • Системна інтеграція
  • Галузеві продукти
    • XRM Banking
    • XRM Delivery
    • XRM Loyalty
    • XRM Contact Center
    • XRM B2B Sales
  • Microsoft Dynamics 365
    • Продажі
    • Сервіс
    • Маркетинг
    • Соц.мережі
  • Про компанію
  • Контакти
  • Головна
  • Галузеві продукти
  • XRM Banking
  • Спеціальні можливості для роздрібного і корпоративного банкінгу
  • Спеціальні можливості для роздрібного банкінгу
Спеціальні можливості для роздрібного банкінгу Рішення XRM Banking Retail містить інструменти для обслуговування роздрібних клієнтів, а також автоматизації продажів і просування роздрібних продуктів Банку, включаючи стандартизацію процесу залучення та обслуговування клієнтів і управління їх життєвим циклом. 

Розпізнавання емоцій

Розпізнавання емоцій

Технологія розпізнавання осіб і емоцій по може бути використана для побудови систем автоматичної оцінки якості обслуговування, а також з метою безпеки.

Основні можливості технології:

Розпізнавання осіб: вік, стать, поза, посмішка, волосся, + 27 орієнтирів.

Верифікація по обличчю: Дозволяє перевірити вірогідність, що два лиця належать одній і тій же людині.

Ідентифікація особи: Пошук і ідентифікація осіб.

Автоматизація комунікації з клієнтами

Автоматизація комунікації з клієнтами

Завдяки даним Картки Клієнта, динамічним маркетинговим списками, шаблонами повідомлень і налаштованим бізнес-процесів можливо налаштовувати автоматичні вихідні кампанії масового клієнтського поля, починаючи від привітання з днем народження, закінчуючи нагадуванням про закінчення терміну депозиту з пропозицією переукласти договір тощо.

Сервіси самообслуговування

Сервіси самообслуговування

Рішення XRM Banking завдяки гнучкості в інтеграції з зовнішніми ресурсами є ефективною платформою для розвитку онлайн-каналу обслуговування клієнтів.

Приклади сервісів, які підтримує ця система:

Депозитний калькулятор. Пропонує зручну процедуру формування запиту і отримання розрахунку за діючими в банку депозитними програмами в режимі онлайн (на сайті банку) з можливістю розмістити замовлення на сайті або через контакт-центр.

Конектор до систем грошових переказів. Сервіс вибору оптимальної платіжної системи.

Календар відділення. Для вибору на сайті банку зручного часу і записи на обслуговування у відділенні

+380 44 502-77-77 sales@crm.ua
  • Послуги
  • Галузеві продукти
  • Міжгалузеві рішення
  • Продукти для бізнесу
  • Microsoft Dynamics 365
  • Наші клієнти
  • Як ми впроваджуємо CRM?
  • Про компанію
  • Блог
  • Контакти
  • Галузеві продукти
  • Міжгалузеві рішення
  • Продукти для бізнесу
Copyright © crm.ua 2016-2025
Спеціальні можливості для роздрібного банкінгу
12345
5/5 2507
×