Демоверсія
Автоматизація маркетингу Функції модуля маркетингу в Microsoft Dynamics CRM охоплюють всі етапи маркетингового циклу маркетингове планування, підготовка і виконання кампаній, включаючи сегментацію бази клієнтів під кожну кампанію, збір первинних відгуків клієнтів і маркетинговий аналіз.
Управління маркетинговими ресурсами:

Управління маркетинговими ресурсами:

Керуйте всіма ресурсами кампанії в єдиній платформі

Планування кампаній здійснюється як в рамках бюджету, так і по відношенню до свзязанних завдань і дій. Послідовність завдань (план кампанії) може формуватися системою автоматично або створюватися вручну. Якщо в призначений термін завдання не виконане, Microsoft Dynamics CRM може автоматично повідомити про це відповідального співробітника або його керівникові.

 

Лідогенерація

Лідогенерація

Забезпечте потік «якісних» лідів

Майстер Швидких Кампаній: інструмент для проведення миттєвих кампаній, що дозволяє створювати нові або вибирати вже готові шаблони повідомлень або пропозицій для залучення клієнтів за допомогою персоналізованої розсилки.

Відгуки: функція, що дозволяє планувати наступні дії в рамках тієї чи іншої маркетингової кампанії, ґрунтуючись на отриманих відповідях, а також оцінити успішність конкретного дії в залежності від інтенсивності відгуків.

Скрупульозний облік всіх відгуків не залишає «втрачених клієнтів» і підвищує ефект від маркетингових впливів. Зручний механізм включення відгуків в воронку продажів позбавляє співробітників від повторного введення даних: наприклад, з відгуку можна створити новий інтерес, конвертувати відгук в існуючий інтерес, створити запис про нового клієнта і прив'язати до нього можливу угоду, пропозиція або замовлення - все це робиться однією кнопкою .

 

Маркетингові списки

Маркетингові списки

Формуйте "правильну" цільову аудиторію

Сегментація бази клієнтів виконується за допомогою функцій простого або розширеного пошуку. Формуючи портрет необхідної цільової аудиторії, наприклад, «дівчата від 18 до 25 років, які купили за останні три місяці товар X», маркетолог створює так званий маркетинговий список, який згодом може використовуватися в кампаніях для контакту з аудиторією.

Маркетингові списки бувають статичними, створеними один раз і не змінюються в подальшому, і динамічними, склад яких можна оновлювати у міру необхідності. Разом з функцією автоматичного пошуку і видалення дублікатів клієнтських записів це дозволяє значно скоротити трудовитрати на формування високоякісної цільової аудиторії. Крім того, завдяки динамічним списками можна формувати автоматичні кампанії.

Автоматизація маркетингових комунікацій

Автоматизація маркетингових комунікацій

Автоматизуйте маркетингові комунікації по всіх каналах

Насттройка тригерних розсилок на підставі дії або події по клієнту, включаючи автоматизацію процесів "cross-sell" і "up-sell", дозволяє формувати більш ефективні масові комунікації в автоматичному режимі.

Персоналізовані повідомлення клієнтам: завдяки настроюється динамічному контенту в шаблонах повідомлень дані з полів клієнта будуть підтягуватися з CRM автоматично при формуванні та відправці повідомлень.

 

Аналіз ефективності кампанії

Аналіз ефективності кампанії

Аналізуйте і оцінюйте свою маркетингову діяльність

Аналіз даних соціальних мереж: функція оцінки вплив кампанії на ставлення користувачів до вашої компанії і продуктам в таких популярних соціальних мережах як Twitter, Facebook і YouTube.

Аналіз ефективності email-розсилки: при інтеграції CRM системи з популярними сервісами поштової розсилки ви будете отримувати звіти про доставку і прочитання для аналізу продуктивності кампанії.

VoiceofCustomer: створення і розсилка анкет для проведення опитувань або оцінки якості роботи з отриманням зручних для інтерпретації та оцінки результатів даних.

Маркетинговий аналіз дає можливість визначити найбільш ефективні маркетингові кампанії і канали комунікацій з клієнтами. Відстежувана зв'язок кількості отриманих відгуків і даних з воронки продажів для кожної кампанії дозволяє обчислити повернення від маркетингових інвестиції.