CChat Logo Chat
  • Послуги
  • Галузеві продукти
  • Міжгалузеві рішення
  • Microsoft Dynamics 365
  • Контакти
  • Демоверсія
Демоверсія
Меню
  • Міжгалузеві рішення
  • Продукти для бізнесу
    • Office 365
    • Power BI
    • Microsoft Azure
  • Наші клієнти
  • Блог
  • Як ми впроваджуємо CRM?
  • FAQ
  • ua
  • en
  • ru
  • Послуги
    • Бізнес-консалтинг
    • Розробка і впровадження
    • Підтримка і навчання
    • Системна інтеграція
  • Галузеві продукти
    • XRM Banking
    • XRM Delivery
    • XRM Loyalty
    • XRM Contact Center
    • XRM B2B Sales
  • Microsoft Dynamics 365
    • Продажі
    • Сервіс
    • Маркетинг
    • Соц.мережі
  • Про компанію
  • Контакти
  • Головна
  • Галузеві продукти
  • XRM B2B Sales
XRM B2B Sales

XRM B2B Sales - рішення для управління продажами і обслуговуванням клієнтів з урахуванням індивідуальних потреб бізнесу для торгових і сервісних компаній на базі кращих практик в області автоматизації процесів, операційних інструментів, побудови системи аналізу, звітності, планування та контролю.

Реалізовані проекти
Генеральний директор Дмитро Богун  Генеральний директор "SI BIS"

Компанія «SI BIS» висловлює свою подяку фахівцям компанії «Е-Консалтинг» за реалізацію проекту по впровадженню платформи Microsoft Dynamics CRM. XRM-рішення на платформі Microsoft Dynamics CRM реалізовує схему функціонування компанії, яка цілком відповідає вимогам сучасної організації взаємин клієнт-менеджер і керівник-співробітник.

Детальніше
ООО Андрій Бабенко ООО "ИНТЕРПАЙП УКРАИНА"

В результаті впровадження XRM® B2B Sales на платформі Microsoft Dynamics CRM головний офіс компанії отримав єдину інформаційну базу клієнтів, продуктів, тарифів, постачальників, партнерів і співробітників для обліку, контролю, аналізу та прогнозування розвитку своєї комерційної діяльності, в тому числі, завдяки можливостям інтеграції XRM® B2B Sales з побудованої раніше і функціонуючої ERP-системою

XRM B2B Sales
ПЕРЕВАГИ РІШЕННЯ
image
Ефективна робота команди продажів завдяки стандартизації процесів і процедур, зручним інструментам, контролю продуктивності та управління KPI
image
Якісна взаємодія в процесах обслуговування за рахунок глибокої автоматизації процесів, інтеграції з зовнішніми системами і сервісами
image
Гнучкі інструменти аналізу і планування результатів, ресурсів і процесів
XRM B2B Sales

КЛЮЧОВІ МОЖЛИВОСТІ РІШЕННЯ

 Адаптація рішення під потреби управління продажами, а не навпаки

 

 

  • Автоматизація процесу продажів під потреби Замовника (настройка лінійки процесів, бізнес-правил, об'єктів модуля продажів)
  • Налаштувати автоматичні повідомлень щодо подій для підвищення ефективності роботи

 

 

 Ефективні інструменти продажів

 

 

  • Шаблони друкованих форм (договору, КП, специфікації) згідно з потребами Замовника
  • Візуалізатори організаційної структури (ОргЧат, Visualize) для побудови, зберігання і зручного аналізу зв'язків між суб'єктами (юридичними та фізичними особами) в рамках фінансових груп і окремих організацій
  • Двостороння інтеграції з ERP системою для онлайн передачі журналів за списком (до 10 довідників) з налаштуванням продуктового каталогу
  • Налаштування мобільних форм інтерфейсу системи для ефективної віддаленої роботи співробітників

 

 

 Аналіз, планування і контроль продажів і обслуговування

 

 

  • Налаштування цілей KPI за необхідними параметрами з інструментами відстеження
  • Налаштування процедур моніторингу та контролю виконання завдань з деталізацією за етапами, співробітникам, станом, діям, термінів, статусам. Календар дій продавця
  • Налаштування Індексу Повноти Даних для оцінки якості роботи з клієнтською базою
  • Налаштування процедур планування продажів по менеджерам, продуктам, регіонам
  • Розробка розгорнутих звітів на вимогу Замовника (до 5 звітів)
  • Підключення Power BI для прогнозування і виявлення трендів продажів
  • Налаштування індексу CLV для аналізу цінності клієнтів
  • Картографічний сервіс до модуля аналітики (для аналізу показників в розрізі географічних сегментів)

 

 

Обслуговування та Account management

 

 

  • Налаштування процесів обробки звернень і заявок клієнтів і інтеграція з веб-порталом
  • Система прийому та обробки замовлень з передачею в логістику і контролем термінів виконання замовлення/постачання
  • Відстеження оплати та фіксація інформації про оплату

 

 

Маркетингові комунікації

 

 

  • Налаштувати автоматичні вихідних кампаній згідно з потребами маркетингу
  • Підключення сервісу соціального інжинірингу (інструмент збагачення клієнтських даних із соціальних мереж)
+380 44 502-77-77 sales@crm.ua
  • Послуги
  • Галузеві продукти
  • Міжгалузеві рішення
  • Продукти для бізнесу
  • Microsoft Dynamics 365
  • Наші клієнти
  • Як ми впроваджуємо CRM?
  • Про компанію
  • Блог
  • Контакти
  • Галузеві продукти
  • Міжгалузеві рішення
  • Продукти для бізнесу
Copyright © crm.ua 2016-2025
XRM B2B Sales
12345
5/5 3189
×