1
діагностика
Етап починається з формування проектної команди для проведення діагностики. Перше завдання проінструктувати команди - детальний аналіз бізнес-вимог - отримана інформація визначає рамки проекту і обсяг передбачуваних робіт. Далі увага приділяється завданням інфраструктурного аналізу, які полягають у визначенні ресурсів, часу і бюджету для розгортання рішення. Етап діагностики також визначає, яке впровадження Microsoft Dynamics підходить клієнту - швидке або повне.
Результати етапу: пропозиція по роботі над проектом (опис змісту, попередній план); оцінка інфраструктури.
2
Аналіз
На даному етапі проводиться детальний аналіз бізнес-процесів компанії і формування функціональних вимог до вирішення, включаючи опис інтерфейсів системи, розривів між вимогами і функціональністю базової системи (Gap-analysis), а також вимоги до інфраструктури та безпеки.
Складається статут і план-графік проекту. Функціональні вимоги також документуються (включають описи бізнес-процесів, інтеграції та міграції даних).
3
дизайн
Основа етапу закладається на попередньому етапі і визначається результатом аналізу бізнес-процесів і планом міграції даних. Серед цілей виділимо створення цілісного дизайну рішення і відповідних документів, якими регулюється відповідність функціональним вимогам; створення верхньорівневої специфікації для кожної модифікації системи, обробки, що налаштовується, специфічних звітів і інтеграцій, визначених у документі «Функціональні вимоги»; створення детального опису вимог до перетворення даних відповідно до того, що було визначено в ході аналізу і планування міграції даних на етапі аналізу; отримання схвалення від замовника верхньорівневого плану міграції даних і специфікації дизайну рішення перед створенням детальної специфікації дизайну і проведенням фінальних оцінок; створення детальної специфікації дизайну рішення на основі верхньорівневої структури дизайну, схваленої клієнтом; подання замовнику остаточних оцінок розробки, створення модифікацій, настройки, інтеграції та міграції даних; отримання затвердженого замовником дизайн рішення, специфікації модифікацій системи, дизайну міграції даних і оцінки всіх перерахованих операцій. Результати етапи: специфікація дизайну рішення; дизайн інтеграції з зовнішніми системами; дизайн міграції даних і визначення відповідностей структур даних, план і сценарії тестування.
4
Розробка
Планування етапу включає перегляд вимог до розробки, розстановку пріоритетів і розподіл ресурсів. Після цього налаштовується середовище розробки і тестування і остаточно опрацьовується план тестування для кожного настроюваного процесу. Поточні операції етапу відбуваються паралельно, в залежності від вільних ресурсів команди. Вони включають в себе тестування розроблених модулів. Також необхідно функціональне тестування, яке проводять консультанти. Після завершення розробки додаткових функціональностей приступають до підготовки відповідної технічної і призначеної для користувача документації. Далі замовник тестує процеси відповідно до критеріїв, сформованим на етапі дизайну. Цикли розробки і тестування тривають до тих пір, поки результати тестування не будуть задовольняти певні раніше критерії тестування і замовника. Основні результати етапу: настройка рішення Microsoft Dynamics; підготовка документації за рішенням Microsoft Dynamics; розробка додаткової функціональності (кастомізації); налагодження та тестування міграції даних; інтеграційне тестування.
6
Єксплуатація
На цьому етапі йдуть в реалізацію одночасно два набори завдань. Перша група має на увазі під собою завершальні операції по остаточної передачі знань від команди проекту замовнику. Деякі дії можуть залишатися відкритими і після запуску CRM. Пріоритетним завданням є отримання згоди замовника на закриття всіх відкритих операцій. Закриття проекту включає поставку залишилася документації, опціональні додаткові тренінги користувачів і фінальну передачу знань. Друга група завдань - це важливі операції, які полягають в присутності проектної команди у замовника протягом конкретного періоду з метою переконатися в тому, що робоче середовище повноцінно функціонує. Після закриття проекту рекомендується провести спільний аналіз проекту. На цьому етапі взаємодія з замовником відбувається в рамках узгодженої підтримки проекту. Результати етапу: приймання системи замовником; документи для закриття проекту; Угода про підтримку системи.
Залежно від цілей, завдань Замовника, а також поточного стану (наявності та глибини) автоматизації бізнес-процесів можна виділити 3 типи проектів:
Якщо Замовник має досвід роботи з іншого CRM системою і прийняв рішення перейти на Microsoft Dynamics CRM - це найшвидший і простий проект, так як у Замовника вже є більшість необхідних документів, знань, бачення своїх потреб і очікувань в результаті проекту. Такий проект займає від 2 до 8 тижнів в залежності від кількості що підлягає навчанню персоналу.
Якщо Замовник має детально описані процеси, за якими вже працює компанія, а також є всі інші документи, необхідні для побудови конфігуратор, калькуляторів і схеми інтеграції з зовнішніми додатками і порталами. Такий проект займає від 6 до 16 тижнів в залежності від обсягу необхідної розробки додаткових функциональностей, обсягу інтеграцій з іншими системами і від кількості що підлягає навчанню персоналу.
Якщо Замовник не має опису процесів і впровадження починається з діагностики існуючої моделі бізнесу. Або, якщо компанія новостворена, і процеси ще не експлуатувалися. Тривалість такого проекту може займати від 8 до 24 тижнів і більше, в залежності від масштабів покриття Microsoft Dynamics CRM системою бізнес процесів.