Картка клієнта (контакту) не просто зберігає контактну інформацію в CRM-системі, а й забезпечує доступ до історії взаємодії, завданням, які необхідно виконати.
Ваші співробітники можуть бути забезпечені інформацією про цінності клієнта, його перевагах, продуктах, для використання в різних сценаріях продажів (від холодних дзвінків до обслуговування клієнтів з тривалим циклом).
Ви мінімізуєте ризики і людський фактор - зберігання повної історії та фіксування намічених дій забезпечує безперебійну роботу системи продажів, знижуючи залежність від конкретного виконавця.
Ваші співробітники знають, що робити і роблять те, що потрібно - ви встановлюєте порядок дій, стійкі зв'язки і кінцеву мету по етапах угоди, використовуючи готові бізнес процеси: в CRM-системі формують підхід і регламент дій щодо відкриття угоди, її просування по воронці продажів і відстеження змін і завдань.
Настроюються бізнес процеси: Адаптація процесів і правил під специфіку вашого бізнесу за допомогою редактора процесів.
Збір та обробка інтересів дозволяє зафіксувати всі вхідні звернення клієнтів до компанії і кваліфікувати їх для подальшої роботи. Інтереси можуть потрапляти в систему з різних джерел - наприклад, з веб-сайту, через контакт-центр, з корпоративного поштової скриньки або як результат маркетингових активностей.
Після проходження інтересу через воронку продажів і укладення угоди можна визначити, який з каналів найбільш ефективний. Процес кваліфікації інтересу, тобто визначення ключової інформації про клієнта, його потреби та можливості, може бути реалізований в системі у вигляді серії діалогових вікон з питаннями для клієнта і варіантами відповідей.
Воронка продажів - це основний інструмент системи для побудови плану продажів на основі зваженого прогнозу. Кожен інтерес, який потрапляє в CRM систему має потенціал кваліфікації в угоду (продаж) і далі, при проходженні послідовних етапів угоди, підвищується ймовірність його успішного завершення. Встановлюючи коефіцієнт ймовірності виграшу для кожного з етапів, з огляду на дані по бюджету і термінів угоди, ви отримуєте в результаті загальну зважену суму прогнозу продажів на період по всіх угодах на всіх етапах воронки.
Таким чином, ви отримуєте план продажів, з одного боку, а з іншого - базові показники конверсії, забезпечення яких сприятиме виконанню плану.
Інструмент панелі моніторингу дозволяє щодня відстежувати результати по операціях (інтересам) в розрізі етапів, дій і виконавців. Ви самі визначаєте, яка інформація буде виводиться на цю панель - від статусу пріоритетних угод до неоплачених рахунків або угод без призначених дій.
З Microsoft Dynamics CRM керівник завжди обізнаний про те, що і коли робив співробітник - коли було виконано останню дію, який його результат, який наступний запланований крок за угодою або інтересу (потенційному клієнту).
Призначення відповідальних на рівні користувачів і робочих груп забезпечує розподіл дій, в тому числі, автоматично на підставі бізнес-правил і процесів.
Синхронізація з Microsoft Outlook забезпечує користувачів нагадуваннями про заплановані дії, зустрічах і їх відстеження.
Призначення ролей і прав доступу забезпечує користувачем необхідну функціональність, гарантуючи при цьому безпеку.
CRM-система дозволяє встановлювати цілі за різними показниками, якими можуть бути як значення суми (наприклад, дохід від продажів) або проведених дій (кількість дзвінків клієнтам), в тому числі, будувати систему головних і дочірніх цілей.
При цьому система динамічно перераховує результати співробітника або команди в розрізі періоду, демонструючи не тільки актуальне значення показника, але і його відхилення від зваженої на поточний момент величини показника мети.
Шаблони документів Word і Excel дозволяють швидко створювати рахунки, договори і комерційні пропозиції, додаючи необхідні продукти з каталогу і встановлюючи знижки на підставі існуючих прайс-листів. Таким чином, документи формуються, виходячи з параметрів угоди, «в один клік».
Інтеграція з Office 365 і SharePoint забезпечують спільну роботу над документами, включаючи процеси їх затвердження, а також їх закріплення щодо угод та організацій для формування цілісної історії взаємодії.
Робота з даними в системі забезпечує кращий користувальницький досвід щодо формування уявлень даних, внесення масових змін, експорту-імпорту, а також швидку і зручну навігацію.
Інструментарій побудови аналітики є одним з головних функціональних переваг Microsoft Dynamic CRM, який дозволяє формувати, по суті, будь-який зріз даних, необхідний для прийняття управлінських рішень.
Конструктор звітів і діаграм, інструменти розширеного пошуку та управління уявленнями дозволяють аналізувати конверсію етапів продажів, а також прибутковість по клієнтським сегментам, географії, виконавцям, підрозділам, періодам, продуктам або кампаніям. При цьому функція drill down дозволяє динамічно «провалюватися» в діаграми, забезпечуючи деталізацію даних.
Можливості імпорту-експорту в Excel, а також інтеграція з Power BI сприяють формуванню зручних і ефективним сценаріїв аналітичної роботи.
На планшетах і смартфонах користувачеві доступний максимум функцій, необхідних для виконання основних сценаріїв віддаленої роботи. Система забезпечує інтуїтивно зрозумілий, зручний призначений для користувача інтерфейс адекватно сценарієм роботи користувача.
При роботі в режимі офлайн, дані відправляться в систему відразу по відновленню з'єднання.
Мобільна версія Microsoft Dynamics CRM сумісна з усіма популярними ОС.