Обслуговування клієнтів - юридичних осіб:
Впровадження єдиних і узгоджених бізнес-процесів з продажу банківських продуктів, а також з обслуговування та комунікації з клієнтами - юридичними особами та фізичними особами - підприємцями.
Аналіз і контроль:
Підготовка інструментального та процесного базису для введення нових банківських продуктів і для контролю якості обслуговування клієнтів.
Впровадження єдиної системи для співробітників різних служб і департаментів:
Впровадження єдиної системи для роботи фронт-, мідл-, бек- офісних співробітників різних служб і департаментів, які беруть участь в бізнес-процесах з метою забезпечення їх повноти, нерозривності і прискорення.
Для більш ефективної роботи з фінансовими групами (холдингами) система пропонує як стандартний оргчарт, так і рішення Visualise (дозволяє відображати записи різних сутностей). Дане рішення дозволяє формувати, зберігати і візуалізувати ієрархію зв'язків суб'кт холдингів для підтримки прийняття рішень в області продажів, фінансової оцінки клієнта.
Інструмент формування даних про фінансовий стан позичальника для прийняття рішень в області кредитування. Весь шлях кредитної заявки від моменту створення і до прийняття рішення відображається в спеціальній вкладці. Після збору всіх необхідних даних заявка відправляється на аналіз фахівцям, які повинні надати спеціалізовані висновки.
Інструмент дозволяє вибрати на карті точку за відповідною адресою об'єкта заставного майна з можливістю підтвердити його актуальність або пересунути точку в потрібне місце для збереження координат і перевірки квадрата вулиць. Далі виконується перевірка відповідності типу нерухомості квадрату вулиць і вартості заставного майна в даному квадраті.