CChat Logo Chat
  • Послуги
  • Галузеві продукти
  • Міжгалузеві рішення
  • Microsoft Dynamics 365
  • Контакти
  • Демоверсія
Демоверсія
Меню
  • Міжгалузеві рішення
  • Продукти для бізнесу
    • Office 365
    • Power BI
    • Microsoft Azure
  • Наші клієнти
  • Блог
  • Як ми впроваджуємо CRM?
  • FAQ
  • ua
  • en
  • ru
  • Послуги
    • Бізнес-консалтинг
    • Розробка і впровадження
    • Підтримка і навчання
    • Системна інтеграція
  • Галузеві продукти
    • XRM Banking
    • XRM Delivery
    • XRM Loyalty
    • XRM Contact Center
    • XRM B2B Sales
  • Microsoft Dynamics 365
    • Продажі
    • Сервіс
    • Маркетинг
    • Соц.мережі
  • Про компанію
  • Контакти
  • Головна
  • Галузеві продукти
  • XRM Loyalty
  • Конструктор правил програми лояльності
Конструктор правил програми лояльності

Конструктор правил у вирішенні XRM Loyalty дозволяти реалізувати одночасно кілька різних програм лояльності та нараховувати знижки, подарунки або бонусні бали за ним. Інструмент надає можливість не тільки вибудовувати систему утримання/розвитку клієнта, а й застосовувати гнучку механіку стимулювання продажів.

Конструктор правил програми лояльності
Види винагород, підтримувані системою
image
ЗНИЖКА - гарантований зворотний платіж клієнтові в відсотках від покупки
image
БОНУС - не гарантований зворотний платіж
image
БАЛИ - накопичувальний індикатор виконання умов
image
ПРИЗ, подарунок, додаткова послуга
image
СТАТУС - право в майбутньому мати інший рівень знижки або балів
image
Право участі
Конструктор правил програми лояльності

А ВАША ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ ТАК ВМІЄ?

  • Конструктор дозволяє конфігурувати винагороди будь-якої складності, від простих знижок до багато-рівневий комплексних бонусних програм. Логіка нарахування винагород учасникам програми враховує різні фінансові моделі. Учасник програми лояльності може мати один з кількох рівнів участі в ПЛ (тип карти).
  • Правила нарахування винагород за Програмою Лояльності можуть забезпечувати стимулювання продажів окремих товарів, клієнтів або клієнтських сегментів; по всій мережі або локально по точках продажів з урахуванням факторів: дня тижня і часу доби; точки продажу, регіону, партнера; статусу учасника; групи і підгрупи товару; суми трансакції (з/без знижки); суми по карті лояльності; колічестваілі суми покупок.
  • Винагороди можуть нараховуватися як автоматично так і вручну на касі для вирішення інцидентів сервісу, впровадження до-продажів і крос-продажів на касі.
  • Побудова автоматичних механік cross-sale і up-sale.
  • Можливі механізми додаткових нарахувань: у день народження; за розкладом; за окремим списком.
  • Миттєва імплементація активностей: постійних, тимчасових, паралельних які суперечать одна одній акцій в рамках ПЛ, з можливістю накопичувальної, монопольності, пріоритетності.
  • Робота з конструктором не вимагає тривалої підготовки фахівця. Всі зміни робляться адміністратором без застосування програмного коду, на рівні зміни пунктів меню, полів карток і настройки уявлень преміальних балів і/або дисконту.
Інші інструменти вирішення XRM Loyalty
Аналітика
Маркетингові комунікації
Білінг
+380 44 502-77-77 sales@crm.ua
  • Послуги
  • Галузеві продукти
  • Міжгалузеві рішення
  • Продукти для бізнесу
  • Microsoft Dynamics 365
  • Наші клієнти
  • Як ми впроваджуємо CRM?
  • Про компанію
  • Блог
  • Контакти
  • Галузеві продукти
  • Міжгалузеві рішення
  • Продукти для бізнесу
Copyright © crm.ua 2016-2025
Конструктор правил програми лояльності
12345
5/5 2278
×