Демоверсія
XRM B2B Sales

XRM B2B Sales - рішення для управління продажами і обслуговуванням клієнтів з урахуванням індивідуальних потреб бізнесу для торгових і сервісних компаній на базі кращих практик в області автоматизації процесів, операційних інструментів, побудови системи аналізу, звітності, планування та контролю.

Реалізовані проекти
Дмитро Богун  Генеральний директор "SI BIS"

Компанія «SI BIS» висловлює свою подяку фахівцям компанії «Е-Консалтинг» за реалізацію проекту по впровадженню платформи Microsoft Dynamics CRM. XRM-рішення на платформі Microsoft Dynamics CRM реалізовує схему функціонування компанії, яка цілком відповідає вимогам сучасної організації взаємин клієнт-менеджер і керівник-співробітник.

Детальніше
Андрій Бабенко ООО "ИНТЕРПАЙП УКРАИНА"

В результаті впровадження XRM® B2B Sales на платформі Microsoft Dynamics CRM головний офіс компанії отримав єдину інформаційну базу клієнтів, продуктів, тарифів, постачальників, партнерів і співробітників для обліку, контролю, аналізу та прогнозування розвитку своєї комерційної діяльності, в тому числі, завдяки можливостям інтеграції XRM® B2B Sales з побудованої раніше і функціонуючої ERP-системою

XRM B2B Sales
ПЕРЕВАГИ РІШЕННЯ
XRM B2B Sales

КЛЮЧОВІ МОЖЛИВОСТІ РІШЕННЯ

 Адаптація рішення під потреби управління продажами, а не навпаки

 

 

  • Автоматизація процесу продажів під потреби Замовника (настройка лінійки процесів, бізнес-правил, об'єктів модуля продажів)
  • Налаштувати автоматичні повідомлень щодо подій для підвищення ефективності роботи

 

 

 Ефективні інструменти продажів

 

 

  • Шаблони друкованих форм (договору, КП, специфікації) згідно з потребами Замовника
  • Візуалізатори організаційної структури (ОргЧат, Visualize) для побудови, зберігання і зручного аналізу зв'язків між суб'єктами (юридичними та фізичними особами) в рамках фінансових груп і окремих організацій
  • Двостороння інтеграції з ERP системою для онлайн передачі журналів за списком (до 10 довідників) з налаштуванням продуктового каталогу
  • Налаштування мобільних форм інтерфейсу системи для ефективної віддаленої роботи співробітників

 

 

 Аналіз, планування і контроль продажів і обслуговування

 

 

  • Налаштування цілей KPI за необхідними параметрами з інструментами відстеження
  • Налаштування процедур моніторингу та контролю виконання завдань з деталізацією за етапами, співробітникам, станом, діям, термінів, статусам. Календар дій продавця
  • Налаштування Індексу Повноти Даних для оцінки якості роботи з клієнтською базою
  • Налаштування процедур планування продажів по менеджерам, продуктам, регіонам
  • Розробка розгорнутих звітів на вимогу Замовника (до 5 звітів)
  • Підключення Power BI для прогнозування і виявлення трендів продажів
  • Налаштування індексу CLV для аналізу цінності клієнтів
  • Картографічний сервіс до модуля аналітики (для аналізу показників в розрізі географічних сегментів)

 

 

Обслуговування та Account management

 

 

  • Налаштування процесів обробки звернень і заявок клієнтів і інтеграція з веб-порталом
  • Система прийому та обробки замовлень з передачею в логістику і контролем термінів виконання замовлення/постачання
  • Відстеження оплати та фіксація інформації про оплату

 

 

Маркетингові комунікації

 

 

  • Налаштувати автоматичні вихідних кампаній згідно з потребами маркетингу
  • Підключення сервісу соціального інжинірингу (інструмент збагачення клієнтських даних із соціальних мереж)