XRM Contact Center
Програмний комплекс для автоматизації роботи контакт-центрів з унікальними функціями в області WFM (планування і управління ресурсами), гнучким управлінням правилами вихідних кампаній, обслуговування вхідних дзвінків.
Рішення надає можливість побудови заявочних комплексів, інтеграції з інформаційними системами та різними каналами комунікацій.
Реалізовані проекти
Інтеграція з кол-центром значно спростила роботу операторів, які тепер без складнощів можуть ідентифікувати клієнта і запропонувати диференційоване обслуговування. Крім того, система забезпечила облік робочого часу операторів, формування графіка їх роботи і контроль над його виконанням.
Детальніше
Проект автоматизації контакт-центру та центру обслуговування клієнтів (ЦОК) для якісного обслуговування клієнтів з впровадженням системи аналітики, документообігу та побудовою заявочного комплексу для підвищення ефективності бізнес-процесів.
У даному рішенні ми побачили потенціал платформи в розвитку напрямку автоматизованого обслуговування користувачів, яке дозволить наростити обсяг і якість послуг, що надаються з використанням оптимального ресурсу операторів
За рахунок економії часу і більш ефективної роботи операторів пропускна здатність нашого контакт-центру значно збільшилась. CRM дозволяє їм оперативно отримати всю необхідну інформацію ще до початку спілкування.
Детальніше