Тепер ви можете отримати широко функціональний Хмарний Контакт Центр на платформі Microsoft Skype for Business і Microsoft Dynamics CRM без інвестицій в обладнання та додаткове програмне забезпечення! Використовуйте зручний, технологічний інструмент, який є реальною альтернативою дорогим системам телефонії і працює як a front-end додаток, що об'єднує всі процеси обслуговування клієнта.
Все, що потрібно для роботи - підписка на сервіс і гарнітура для менеджера або оператора.
Рішення дозволяє розвивати ваші сторінки (ефективно нарощувати передплатників і обсяг комунікацій) в мережі Facebook
Як це працює?
За допомогою даного сервісу ви можете надавати доступ до вашої мережі Wi-Fi за «лайк» сторінки відвідувачем (наприклад, офісу, торгової точки або відділення банку). Відповідно, компанія отримує доступ до профілю і спілкуванню з передплатником.
Інтеграція сервісу з CRM-системою дозволить ефективно відслідковувати нових передплатників, налаштовувати комунікаційні процеси, застосовувати інструменти лідогенераціі.
Ви отримуєте можливість:
Демонструвати продукти на вітальній сторінці сревіса WiFi і управляти даною сторінкою
Сформувати приплив потенційних клієнтів (як мінімум, розширити інформацію про них)
Аналізувати дані про відвідувачів
Сервис обогащения базы данных информацией о клиентах из профилей социальных сетей: Facebook, LinkedIn и ВКонтакте.
Как это работает?
Сервис в автоматическом режиме извлекает информацию из открытых профилей в социальных сетях, соответственно наполняя Вашу базу данных (CRM-систему отсносительно)
Триггером для сервиса может быть действие клиента (подписчика) на вашей странице, а также активность его сети контактов относительно данного действия. Кроме того, сервис может отрабоатывать профили по специально софрмированной выборке.
Скорость работы сервиса - 10 профилей в минуту.
Сервіс збагачення бази даних інформацією про клієнтів з профілів соціальних мереж: Facebook, LinkedIn і ВКонтакте.
Як це працює?
Сервіс в автоматичному режимі витягує інформацію з відкритих профілів в соціальних мережах, відповідно наповнюючи Вашу базу даних.
Тригером для сервісу може бути дія клієнта (передплатника) на вашій сторінці, а також активність його мережі контактів щодо даної дії. Крім того, сервіс може обробляти профілі по спеціально софрмірованной вибірці.
Швидкість роботи сервісу - 10 профілів в хвилину.
XRM Tenders - рішення, розроблене на платформі Microsoft Dynamic CRM, для автоматизації процесів управління та проведення процедури закупівель товарів, робіт і послуг відповідно до умов, порядком і процедурою позначеної чинним законодавством і внутрішнім регламентом. Рішення включає конструктор процедур проведення торгів, а також інтегрований зовнішній портал для проведення електронних закупівель.
XRM DocFlow - рішення, розроблене на платформі Microsoft Dynamic CRM для автоматизації діловодства і управління всіма фазами життєвого циклу документа: створення, отримання, розгляд, редагування, затвердження, публікації, вилучення з обігу, архівного зберігання і знищення. Підтримує версійність, групову обробку, монопольне редагування і ведення історії роботи з документом.
Рішення дозволяє істотно спростити процес обробки замовлень в e-commerce. При замовленні система відразу ж виведе всю доступну інформацію (якщо цей клієнт вже замовляв у вас) або ж дозволить створити нового клієнта в систему. Не виходячи з форми замовлення ви можете вибрати товар і перевірити його наявність на складі.