• Готові рішення на базі кращих практик • Гнучка платформа для розвитку функцій • Низька вартість володіння
• Звичний інтерфейс продуктів Microsoft • Вбудовані інтеграції з популярними сервісами, багатомовність • Доступ з любих пристроїв і браузерів
• Архітектура з широкими можливостями масштабування • Простота в налаштуванні і кастомізації, наявність великої кількості сертифікованих фахівців на ринку • Гнучкість в інтеграції з зовнішніми системами
• Регулярні оновлення системи - завжди актуальна версія • Не вимагає наявності вузькопрофільних фахівців для підтримки системи • Професійні консультації, навчання від сертифікованих провайдерів • Доступ до великої бази знань з експлуатації та розвитку
• Використання переваг рішення не вимагає установки дорогого професійного "заліза". • Автоматичне оновлення до актуальної версії. • Глобальна доступність сервісу
• Підтримка «офлайн» режиму роботи з максимально широкою функціональністю для мобільного клієнта. • Задачно орієнтований інтерфейс для кращого користувацького досвіду. • Розширені можливості для кастомізації і конфігурації мобільного інтерфейсу. • «Глибокі» посилання на зовнішні додатки для кращої навігації і перегляду документів.
ДетальнішеЩоб скоротити цикл продажів, підвищити відсоток укладених угод і утримати більшу кількість клієнтів, надайте вашим співробітникам можливість створювати єдине уявлення про клієнта, спростіть і автоматизуйте процеси продажів. Microsoft Dynamics CRM забезпечує менеджерів з продажу швидким доступом до потрібних даних в режимах онлайн і оффлайн, тому вони можуть працювати ефективніше.
Надайте фахівцям з маркетингу потужні засоби для сегментації клієнтів, сучасні функції управління кампаніями і можливості всебічного маркетингового аналізу - тобто все необхідне для вдосконалення маркетингових програм, підвищення їх ефективності та відстеження ключових показників.
Надайте співробітникам відділу по роботі з клієнтами всю інформацію про клієнтів, засоби управління справами, історію обслуговування і допоміжну інформацію, тим самим забезпечивши їх незамінним інструментом для всебічного та ефективного обслуговування клієнтів, зміцнення їх довіри і, в кінцевому рахунку, формування більш вигідних відносин.
Надайте вашим командам продажів, маркетингу і сервісу безліч корисних інструментів по роботі з клієнтами в соціальних мережах. Ваша команда продажів зможе знаходити нові можливості в соціальних мережах, команда маркетингу отримає доступ до аналітики соціальних мереж для планування успішних кампаній, а сервісна команда навчитися взаємодіяти з клієнтом у звичній йому інформаційному середовищі.