CChat Logo Chat
  • Послуги
  • Галузеві продукти
  • Міжгалузеві рішення
  • Microsoft Dynamics 365
  • Контакти
  • Демоверсія
Демоверсія
Меню
  • Міжгалузеві рішення
  • Продукти для бізнесу
    • Office 365
    • Power BI
    • Microsoft Azure
  • Наші клієнти
  • Блог
  • Як ми впроваджуємо CRM?
  • FAQ
  • ua
  • en
  • ru
  • Послуги
    • Бізнес-консалтинг
    • Розробка і впровадження
    • Підтримка і навчання
    • Системна інтеграція
  • Галузеві продукти
    • XRM Banking
    • XRM Delivery
    • XRM Loyalty
    • XRM Contact Center
    • XRM B2B Sales
  • Microsoft Dynamics 365
    • Продажі
    • Сервіс
    • Маркетинг
    • Соц.мережі
  • Про компанію
  • Контакти
  • Головна
  • Галузеві продукти
  • XRM Delivery
  • Управління фронт-офісом і складом
Управління фронт-офісом і складом

У модулі фронт-офісу та складу автоматизований повний спектр складських функцій, починаючи від прийому вантажу і до самої видачі, з контролем всіх проміжних етапів. Його особливістю є можливість повноцінної роботи в режимі offline.

Управління фронт-офісом і складом
Інтеграція з автономним робочим місцем
scheme

Ефективність віддалених представництв будь-якої організації має на увазі необхідність цілісної синхронізації даних з головним офісом в умовах поганого/нестабільного зв'язку або навіть при його тривалій відсутності. У такому випадку дані повинні накопичуватися, а при появі зв'язку коректно синхронізуватися в обидві сторони без втрат.

 

XRM Delivery надає можливість автономного виконання логістичних, складських і фінансових операцій на нижчому рівні з подальшою передачею даних в систему. Для синхронізації даних між периферією і центром створена багаторівнева система передачі даних - від найвіддаленого сканера штрих-кодів до центральної бази даних, з якого взаємодіє CRM. Синхронізація даних виконується з CRM через спеціально розроблений інтегратор, який протягом 30 секунд (при наявності підключення до Інтернету) передає дані в CRM і назад.

 

Інформація зі сканерів надходить в локальну базу даних, звідки, через серію транзитних баз даних, переміщається в центральну базу синхронізації, з якої і працює XRM Delivery. Система сконструйована таким чином, що при недоступності бази вищого порядку, база нижчого порядку функціонує як сховище даних і передасть їх далі після відновлення з'єднання.

 

Система виключає втрати даних і забезпечує можливість установки і/або повного відновлення роботи ПО на окремому складі за 30-40 хвилин, а також забезпечує повний контроль з боку центрального офісу доступності даних і прав для виконання окремих функцій.

 

Переваги
image
Висока швидкість обслуговування клієнтів (30-50 секунд);
image
Інтеграція з сканирующими і друкарськими пристроями;
image
Відсутність необхідності ліцензування ПО для кожної окремої робочої станції;
image
Масштабування інтерфейсу під застарілі ПК;
image
Можливість роботи на мобільних пристроях
Функції системи:
Прийом і оформлення вантажу

Прийом і оформлення вантажу

Весь процес прийому і оформлення вантажу формалізується, що мінімізує ймовірність помилки або самодіяльності службовців - адже завдання службовця зводитися до правильного заповнення даних у форми, а всі складні розрахунки і дії система здійснює самостійно. Кожна одиниця вантажу вноситися в систему у вигляді об'єкта, за яким ведеться історія всіх подій, що відбуваються і переміщень. Кожній такій одиниці призначається унікальний штрих-код, з яким в подальшому взаємодіє XRM Delivery. Ви здатні контролювати статус, стан і розташування кожного одиниці вантажу!

Відстеження переміщення вантажу

Відстеження переміщення вантажу

Система дозволяє встановлювати точне місце розташування і стан окремо взятої одиниці вантажу на всьому шляху її проходження. Переміщення вантажу в системі контролюється через створення логу подій по кожній одиниці вантажу при її переміщенні. Записи балки візуалізіруються у вигляді окремої веб-сторінки, яку можна переглянути в відношенні будь-якої одиниці вантажу безпосередньо перейшовши за посиланням в CRM.

Виявлення проблем з вантажем

Виявлення проблем з вантажем

При виявленні пошкодження, недостачі або вивантаження вантажу, не призначеного для даного складу, на основі інформації з сканера, система автоматично створює заявки на проблемні вантажі. Це дозволяє визначати і виправляти подібні помилки в момент їх виявлення, а не в момент звернення клієнта, що позитивно впливає на швидкість вирішення проблеми і на формування позитивного іміджу компанії в очах клієнта.

Інші функції XRM Delivery
Розрахунок ціни
Автоматизація роботи бек-офіса
Керування транспортними переміщеннями
+380 44 502-77-77 sales@crm.ua
  • Послуги
  • Галузеві продукти
  • Міжгалузеві рішення
  • Продукти для бізнесу
  • Microsoft Dynamics 365
  • Наші клієнти
  • Як ми впроваджуємо CRM?
  • Про компанію
  • Блог
  • Контакти
  • Галузеві продукти
  • Міжгалузеві рішення
  • Продукти для бізнесу
Copyright © crm.ua 2016-2025
Управління фронт-офісом і складом
12345
5/5 2412
×