Microsoft Dynamics 365 дозволяє об'єднати всі канали взаємодії з клієнтами і забезпечити узгоджену роботу по цих каналах відповідно до єдиних прийнятих стандартів і технологіями організації спілкування з клієнтами. Результатом використання рішення є однаково високий рівень ефективності використання будь-яких каналів зв'язку з клієнтами.
Омніканальність - це мультіканальний підхід до продажів, що надає клієнтові всеосяжний досвід покупки. Будуватися такий підхід на принципах цілісності і узгодженості користувацького досвіду. Клієнт може почати процес отримання послуги по одному каналу (наприклад, в магазині), продовжити по іншому (написати в соц.мережах), а завершити в третьому (замовити через Інтернет). При обслуговуванні клієнта на кожному з етапів враховуються його дії і інформація на попередньому етапі. Це дозволяє уникнути відповідей на одні і ті ж питання по телефону або в анкеті, а перехід з каналу в канал стає зручним і простим.
Омніканальний підхід враховує кожну платформу і пристрій, які клієнт використовує для взаємодії з вашою компанією. В майбутньому це знання використовується для надання всеосяжного клієнтського досвіду. Компанії використовують цей підхід щоб зістикувати свої послання, цілі, орієнтири і дизайн по кожному каналу і пристрою. Ваш клієнт отримує доступу до всіх ваших продуктів і послуг найбільш зручним для нього способом, постійно залишаючись на очах у компанії!
Наше SMS рішення для Microsoft Dynamics 365 необхідно для відправки повідомлень прямо з CRM системи. Самі повідомлення зберігаються в системі як дії, а значить їх можна переглянути по суті контакту (або будь-який інший пов'язаної сутності).
• Свій шлюз або контракт по SMPP, HTML, SMTP
• Дешево або по 7-ий сигналізації
• Відстежувати доставку
• Можливість групувати за типом терміналу,
кирилицю, колір, ммс, відео.
• Гео таргетинг
• Редактор шаблонів
• Вхідні SMS конвертуються в Відгук
• Контроль бюджету
• Історія в картці клієнта
• У нас є надійний агрегатор InfoBip
• Гнучкі шаблони
• Іменні листи
• Вставка балансу, дат
• Гарантована доставка
• Широка аналітика
• Відправлення «від імені»
• Відповіді «доставляти до ...»
• Можливість голосування
• Збереження історії
• Open Rate (OR) від 33% до 62%
• Click Rate (CR) від 6% до 16%
• Додатковий канал комунікації з клієнтами для продажу, техпідтримки або консультації
• Підвищує ефективність відвідуваних сторінок
• Сеанс АвтоЧата збирає інформацію з якого міста клієнт зайшов, яким пошуковим запитом він був переведений на ваш сайт
• З часом система виявить сторінки, де діалоги забезпечуються в повністю в автоматичному режимі, без участі операторів
• Клієнт виконує виклик з вікна АвтоЧата одним кліком
• Для початку спілкування клієнтові не потрібно ніде реєструватися
• З'єднання коректно працюють у всіх web-браузерах
• Дзвінок може бути направлений до оператора в вікно або на будь-який мобільний або стаціонарний телефон
• Оператор може одночасно спілкуватися голосом і в чаті
• Можливий переклад web-дзвінків між операторами
• Забезпечується автоматичне розподіл вхідних дзвінків на операторів
• настроюється перемикання виклику на офісну АТС по SIP
• Постійна переадресація викликів на мобільний або стаціонарний номер телефону
• Високий рівень надійності і гарантія безпеки, шифрування сесій
• Особисті кабінети клієнтів, інтегровані з системою XRM® Loyalty, для відстеження нарахованих бонусів за системою лояльності і переліком активних маркетингових акцій
• Персональні акції, знижки, персональні повідомлення; замовлення подарунків
• Система для проведення анкетування клієнтів, голосування клієнтів
• Система аутентифікації і захисту персональних даних клієнтів Замовника (логіна і пароля, зміна загублених, підтвердження автентичності, блокування, розблокування)
• Інтеграція функції листи з сайту і замовлення з сайту; перегляд історії покупок і винагород, блокнот для списку покупок, соціальна кнопка для інформування друзів
• Заміна карти штрих-кодом на екрані телефону
• Конфігурація шаблонів і звітів
• Windows Phone 8, 8.1
• Пристрій з iOS
• Також для Xamarin.iOS, Xamarin.Android
• Пристрій на платформі Android (AVD)
• Додаток Kindle
• Облік відправки Baidu (Китай)
• Програми Chrome
• Програми Safari
Налаштування модуля дозволяють зберігати в Microsoft Dynamics 365 статуси клієнтів, в якій з систем Viber, Whats Apр, Telegram вони були виявлені користувачами і як давно відбулася остання успішна доставка повідомлення
✔ Зниження витрат на SMS розсилки
✔ Модуль перехоплює чергу відправки смс повідомлень, перевіряє кожного одержувача чи є він в Viber, Whats Apр, Telegram