CChat Logo Chat
  • Послуги
  • Галузеві продукти
  • Міжгалузеві рішення
  • Microsoft Dynamics 365
  • Контакти
  • Демоверсія
Демоверсія
Меню
  • Міжгалузеві рішення
  • Продукти для бізнесу
    • Office 365
    • Power BI
    • Microsoft Azure
  • Наші клієнти
  • Блог
  • Як ми впроваджуємо CRM?
  • FAQ
  • ua
  • en
  • ru
  • Послуги
    • Бізнес-консалтинг
    • Розробка і впровадження
    • Підтримка і навчання
    • Системна інтеграція
  • Галузеві продукти
    • XRM Banking
    • XRM Delivery
    • XRM Loyalty
    • XRM Contact Center
    • XRM B2B Sales
  • Microsoft Dynamics 365
    • Продажі
    • Сервіс
    • Маркетинг
    • Соц.мережі
  • Про компанію
  • Контакти
  • Головна
  • Галузеві продукти
  • XRM Banking
  • Продажи в XRM Banking
  • Огляд клієнта 360
Огляд клієнта 360 Огляд клієнта 360 - це Ваш інструмент отримання повної інформації про клієнта - не тільки анкетних даних, а всієї інформації і події. При відкритті Картки клієнта CRM система автоматично "підтягує" активні продукти і всю попередню історію взаємин: історію замовлень, угод, звернень (заявок, інцидентів). Вся інформація, необхідна для прийняття рішення, доступна в єдиній Картці Клієнта, що позбавляє від необхідності пошуку по численних джерел
Огляд

Огляд

Закладка Огляд містить детальну інформацію про про всіх активних продуктах клієнта, пропозиції банку, заявок клієнта і його звернень. Крім того, в поле Записи/Дії/Примітки можна переглядати інформацію/вносити зміни в дані про взаємодію з клієнтом.

Профіль

Профіль

Закладка Профіль містить наступну інформацію про клієнта: загальні відомості, персональні дані, контактну інформацію, довіреності, анкети фінансового моніторингу.

Продукти

Продукти

У закладці Продукти відображаються всі продукти активні (діючі) або закриті продукти по клієнту клієнта, наприклад, Депозити, Кредити, Сейфи, Карти та ін. При цьому для зручності користувача і прискорення прийняття рішення в процесах продажів продукт може візуально виділятися на стрічці в залежності від його статусу.

Заявки

Заявки

У закладці Заявки відображені всі заявки від клієнта на відкриття нових, продовження або повторне замовлення діючих продуктів банку. Картки Заявок містять також інформацію про їх статус (стадії) виконання та відповідальних осіб.

Звернення

Звернення

У закладці Звернення зберігаються активні або неактивні запити клієнта в банк (наприклад, запити на інформаційно-технічне обслуговування або дозвіл інцидентів), включаючи дані про джерело надходження, відповідальних тощо.

+380 44 502-77-77 sales@crm.ua
  • Послуги
  • Галузеві продукти
  • Міжгалузеві рішення
  • Продукти для бізнесу
  • Microsoft Dynamics 365
  • Наші клієнти
  • Як ми впроваджуємо CRM?
  • Про компанію
  • Блог
  • Контакти
  • Галузеві продукти
  • Міжгалузеві рішення
  • Продукти для бізнесу
Copyright © crm.ua 2016-2025
Огляд клієнта 360
12345
5/5 2602
×