Демоверсія
Аналітичний модуль Аналітична платформа рішення XRM Loyalty c гнучкими сценаріями використання інструментів BI, методів data mining, інтеграції з соціальними сервісами, а також інструментів офлайн-аналітики дозволяє максимально вивчити профіль клієнта і його поведінку (не тільки покупки, але і дії, переміщення в торговому залі), сформувати тренди, побудувати гіпотези для формування адекватної програми лояльності, системи трейд-маркетингу та політики комунікацій
Data Mining

Data Mining

Сформуйте портрет лояльного клієнта

Аналіз поведінкових моделей із застосуванням алгоритмів data mining забезпечує ефективні механізми стимулювання продажів (включаючи cross-sale і up-sale) і утримання покупців, в тому числі, ідентифікацію можливої останньої покупки.

Аналіз ланцюжків покупок (з деталізацією до рядків чека) виявляє тренди в купівельному поводженні для прийняття відповідних рішень і впровадження механік утримання або розвитку клієнтів.

Аналіз відтоку дозволяє: ідентифікувати клієнтів, схильних до відходу, для попереджувальних дій; провести відповідні акції, спрямовані на збереження клієнтів і диференціювати ці акції для різних сегментів клієнтів; спрогнозувати збитки, нанесені відтоком клієнтів.

Відстеження і аналітика в торговому залі.

Відстеження і аналітика в торговому залі.

Аналітика по мобільному розташуванню дозволяє збирати й інтерпретувати дані (стільникових, Wi-Fi і Bluetooth пристроїв) відвідувачів в розрізі ряду параметрів з метою аналізу шляхів конверсії для їх оптимізації: кількісні та якісні дані про поведінку відвідувачів в межах торговельного залу (торгового центру) для ефективного взаємодії з ними.

Ідентифікація користувача може здійснюватися також за допомогою сканера RFID-міток або активного мобільного додатка на пристрої.

Аналіз настроїв і збагачення даних

Аналіз настроїв і збагачення даних

Microsoft Social Engagement дозволяє стежити за рівнем лояльності до продуктів, брендам або конкурентам компанії в соціальних мережах, і аналізувати поточну ситуацію на ринку в реальному часі.

Модуль «соціального інжинірингу» дозволяє в автоматичному режимі отримувати публічні дані з профілів ваших клієнтів в популярних соціальних мережах для збагачення картки клієнта соціально-демографічними даними і подальшого використання з метою сегментації клієнтського поля.

Business Intelligence

Business Intelligence

Побудова звітності (більше 60 доступних звітів) із застосуванням широкого набору алгоритмів, методик та метрик аналізу продажів, сегментування і кластерірованія клієнтів, включаючи:

«Діряве відро», Життєвий цикл клієнта, RFM аналіз, NPS-аналіз, CLV (цінність клієнта), CSI (задоволеність клієнта).

З системою динамічної звітності в XRM Loyalty ви отримуєте повний зріз інформації для своєчасного реагування на зміни в поведінці покупців.