CChat Logo Chat
  • Послуги
  • Галузеві продукти
  • Міжгалузеві рішення
  • Microsoft Dynamics 365
  • Контакти
  • Демоверсія
Демоверсія
Меню
  • Міжгалузеві рішення
  • Продукти для бізнесу
    • Office 365
    • Power BI
    • Microsoft Azure
  • Наші клієнти
  • Блог
  • Як ми впроваджуємо CRM?
  • FAQ
  • ua
  • en
  • ru
  • Послуги
    • Бізнес-консалтинг
    • Розробка і впровадження
    • Підтримка і навчання
    • Системна інтеграція
  • Галузеві продукти
    • XRM Banking
    • XRM Delivery
    • XRM Loyalty
    • XRM Contact Center
    • XRM B2B Sales
  • Microsoft Dynamics 365
    • Продажі
    • Сервіс
    • Маркетинг
    • Соц.мережі
  • Про компанію
  • Контакти
  • Головна
  • Галузеві продукти
  • XRM Loyalty
  • Аналітичний модуль
Аналітичний модуль Аналітична платформа рішення XRM Loyalty c гнучкими сценаріями використання інструментів BI, методів data mining, інтеграції з соціальними сервісами, а також інструментів офлайн-аналітики дозволяє максимально вивчити профіль клієнта і його поведінку (не тільки покупки, але і дії, переміщення в торговому залі), сформувати тренди, побудувати гіпотези для формування адекватної програми лояльності, системи трейд-маркетингу та політики комунікацій
Data Mining

Data Mining

Сформуйте портрет лояльного клієнта

Аналіз поведінкових моделей із застосуванням алгоритмів data mining забезпечує ефективні механізми стимулювання продажів (включаючи cross-sale і up-sale) і утримання покупців, в тому числі, ідентифікацію можливої останньої покупки.

Аналіз ланцюжків покупок (з деталізацією до рядків чека) виявляє тренди в купівельному поводженні для прийняття відповідних рішень і впровадження механік утримання або розвитку клієнтів.

Аналіз відтоку дозволяє: ідентифікувати клієнтів, схильних до відходу, для попереджувальних дій; провести відповідні акції, спрямовані на збереження клієнтів і диференціювати ці акції для різних сегментів клієнтів; спрогнозувати збитки, нанесені відтоком клієнтів.

Відстеження і аналітика в торговому залі.

Відстеження і аналітика в торговому залі.

Аналітика по мобільному розташуванню дозволяє збирати й інтерпретувати дані (стільникових, Wi-Fi і Bluetooth пристроїв) відвідувачів в розрізі ряду параметрів з метою аналізу шляхів конверсії для їх оптимізації: кількісні та якісні дані про поведінку відвідувачів в межах торговельного залу (торгового центру) для ефективного взаємодії з ними.

Ідентифікація користувача може здійснюватися також за допомогою сканера RFID-міток або активного мобільного додатка на пристрої.

Аналіз настроїв і збагачення даних

Аналіз настроїв і збагачення даних

Microsoft Social Engagement дозволяє стежити за рівнем лояльності до продуктів, брендам або конкурентам компанії в соціальних мережах, і аналізувати поточну ситуацію на ринку в реальному часі.

Модуль «соціального інжинірингу» дозволяє в автоматичному режимі отримувати публічні дані з профілів ваших клієнтів в популярних соціальних мережах для збагачення картки клієнта соціально-демографічними даними і подальшого використання з метою сегментації клієнтського поля.

Business Intelligence

Business Intelligence

Побудова звітності (більше 60 доступних звітів) із застосуванням широкого набору алгоритмів, методик та метрик аналізу продажів, сегментування і кластерірованія клієнтів, включаючи:

«Діряве відро», Життєвий цикл клієнта, RFM аналіз, NPS-аналіз, CLV (цінність клієнта), CSI (задоволеність клієнта).

З системою динамічної звітності в XRM Loyalty ви отримуєте повний зріз інформації для своєчасного реагування на зміни в поведінці покупців.

+380 44 502-77-77 sales@crm.ua
  • Послуги
  • Галузеві продукти
  • Міжгалузеві рішення
  • Продукти для бізнесу
  • Microsoft Dynamics 365
  • Наші клієнти
  • Як ми впроваджуємо CRM?
  • Про компанію
  • Блог
  • Контакти
  • Галузеві продукти
  • Міжгалузеві рішення
  • Продукти для бізнесу
Copyright © crm.ua 2016-2025
Аналітичний модуль
12345
5/5 2381
×