CChat Logo Chat
  • Послуги
  • Галузеві продукти
  • Міжгалузеві рішення
  • Microsoft Dynamics 365
  • Контакти
  • Демоверсія
Демоверсія
Меню
  • Міжгалузеві рішення
  • Продукти для бізнесу
    • Office 365
    • Power BI
    • Microsoft Azure
  • Наші клієнти
  • Блог
  • Як ми впроваджуємо CRM?
  • FAQ
  • ua
  • en
  • ru
  • Послуги
    • Бізнес-консалтинг
    • Розробка і впровадження
    • Підтримка і навчання
    • Системна інтеграція
  • Галузеві продукти
    • XRM Banking
    • XRM Delivery
    • XRM Loyalty
    • XRM Contact Center
    • XRM B2B Sales
  • Microsoft Dynamics 365
    • Продажі
    • Сервіс
    • Маркетинг
    • Соц.мережі
  • Про компанію
  • Контакти
  • Головна
  • Галузеві продукти
  • XRM Banking
  • Collection
Collection

Основний інструмент роботи із заборгованостями. Система в залежності від стадії прострочення по виплатах нагадує менеджерам про виниклу ситуацію і повідомляє про неї позичальникам.

Collection
Єтапи Collection
  • PRE-collection PRE-collection Формування активів по яких етап оплати закінчується за 5/3/1 днів для автоматичної розсилки СМС і дзвінків за позичальників. Автоматичне пересування активу системою CRM на Skip Tracing кредитної адміністрації, на етап SOFT collection, на HARD collection.
  • SOFT collection SOFT collection Формування активів по яких виникло прострочення від 1 до 30 днів для автоматичного обдзвону боржників і відправки листів повідомлень і листів вимог. Автоматичне пересування активу системою CRM для можливого проведення реструктуризації боргу, на етап PRE collection, на етап HARD collection.
  • HARD collection HARD collection Формування активів по яких виникло прострочення від 31 до 60 днів для автоматичної відправки на начальників відділу економічної безпеки регіональної мережі для обдзвону боржників і поручителів і проведення очних зустрічей.
  • LEGAL collection LEGAL collection Формування активів по яких виникло прострочення від 60 днів для автоматичної відправки на начальників відділу юридичних підрозділів регіональної мережі для формування позовів і подачі в суд, і справ з питань банкрутства.
  • EXECUTION collection EXECUTION collection Формування активів за якими отримано рішення суду автоматично відправляється на начальників відділів по примусовому стягненню підрозділів регіональної мережі для супроводу справ у виконавчій службі.
Функції модуля:
Консолідація інформації з різних джерел в одному вікні

Консолідація інформації з різних джерел в одному вікні

  • Актуальні контактні телефони

  • Адреси проживання, реєстрації, роботи

  • Наявність поручителів і їх контактні дані

  • Договору заставного майна

  • Договору страхування заставного майна

  • Наявність підтвердження фінансового стану позичальника

  • Дата і сума наступного платежу

  • Дата виникнення і сума простроченої заборгованості

Інформація про наявність виходів на прострочення за весь період кредитного договору

Конструктор бізнес-процесів

Конструктор бізнес-процесів

Налаштування параметрів вихідних активностей:

  • Тип дії: SMS, дзвінок, IVR, електронного листа, друковане лист

  • Період здійснення активності

  • Шаблон активності (бізнес правило)

  • Тип вихідної кампанії

  • Установка кредитних канікул

 

Робоче місце менеджера у відділенні

Робоче місце менеджера у відділенні

В даному вікні менеджер знайомиться з карткою клієнта і його договорами. На основі цієї інформації він виконує завдання або проводить зустріч і заповнює результат взаємодії. Звідси ж подається запит на кредитні канікули для клієнта (наприклад, мобілізація)

Робоче місце оператора

Робоче місце оператора

У цьому вікні оператор знайомиться з карткою клієнта і його договорами (цей крок спрощується за допомогою автоматизованого діалогу), а також виконує дзвінок і заповнює результат взаємодії з клієнтом.

Робоче місце начальника відділу по роботі з активними комунікаціями

Робоче місце начальника відділу по роботі з активними комунікаціями

В даному вікні начальник відділення аналізує побудовані на поточний день активності і приймає рішення по де- активації або зміни графіка виконання дій. Звідси він контролює навантаження на виконавців і має можливість змінювати конструктор створення дій відповідно до вимог. Тут же аналізіруються відгуки від клієнтів і проводитися сегментація клієнтів.

+380 44 502-77-77 sales@crm.ua
  • Послуги
  • Галузеві продукти
  • Міжгалузеві рішення
  • Продукти для бізнесу
  • Microsoft Dynamics 365
  • Наші клієнти
  • Як ми впроваджуємо CRM?
  • Про компанію
  • Блог
  • Контакти
  • Галузеві продукти
  • Міжгалузеві рішення
  • Продукти для бізнесу
Copyright © crm.ua 2016-2025
Collection
12345
5/5 2057
×