Демоверсія
Робот за 18 долл. в місяць може змінити 1600 співробітників контакт-центру

Робот за 18 долл. в місяць може змінити 1600 співробітників контакт-центру

В недалекому минулому функції з обслуговування вхідних дзвінків клієнтів з інформаційних питань, холодні дзвінки в невеликих і середніх компаніях виконували, як правило, співробітники відділів продажів. Напевно, всі погодяться, що кваліфікований менеджер з продажу не повинен цим займатися - час, витрачений на обслуговування таких дзвінків не принесе адекватного доходу компанії. Останні роки на підприємствах намагаються делегувати ці функції співробітникам контакт-центрів, створюючи власні або користуючись аутсорсинговими. Але при цьому вартість послуг залишається не завжди доступною для невеликих компаній, так і, в цілому, доцільність економії визначається не масштабом ресурсів, а ефективністю їх використання.

Все це наштовхує на очевидне запитання - чи виправдано використання людини для виконання найпростіших інформаційних функцій контакт-центру? Чи може їх виконати програма?

Технологія на платформі Microsoft Lync дозволяє розпізнавати мову абонента (з налаштуванням відповідних дій на перелік слів), як і вербалізувати (прочитувати) інформацію, що отримується програмою з різних встановлених джерел (з вашого профілю системи, CRM-системи, веб-сайту та ін.) , яка може стосуватися даних про стан особового рахунку, статусу контракту, оплат або будь-який інший, яка доступна в ваших системах і може цікавити абонента. Простіше кажучи, програма здатна підтримати різні сценарії розмови з абонентом, звільняючи операторів або менеджерів для виконання більш складних завдань. Програма може бути застосована як для обслуговування вхідних дзвінків, так і створення більш гнучких вихідних телефонних кампаній, які по ряду сценаріїв можуть служити якісною заміною холодних дзвінків менеджера.

Дана технологія доступна в хмарі за ціною від 18 $ на місяць. Демонстрацію базових функцій Ви можете отримати прямо зараз, подзвонивши на номер +38 (044) 507-28-29. Пробуйте!