Демоверсія
Управління маркетингом і просуванням Рішення XRM Banking забезпечує просування продуктів релевантному клієнтського полю з автоматизацією формування списків і розподілом дій кампаній
Керування кампаніями

Керування кампаніями

Керування кампаніями включає в себе інструментарій формування портфелю кампаній, бюджетування і аналізу витрат на основі фактичної вартості, план підготовки, проведення та завершення, а також шаблони для стандартних або повторюваних кампаній

Маркетингові списки

Маркетингові списки

CRM дозволяє формувати маркетингові списки цільової аудиторії трьома основними способами: по розширеного пошуку в CRM, по сегментації клієнтської бази, за імпортованими баз.

Використання цих опцій надає:

  • Можливість аналізу історії продажів «Next Logical Buy»

  • Статичні і динамічні маркетингові списки

  • Налаштування критеріїв для опису портрета клієнта

  • Швидку кампанію для фокусних впливів

Масові вихідні кампанії

Масові вихідні кампанії

Інтерпретація результатів сегментації з формуванням маркетингових списків дозволяє налаштовувати кампанії маркетингових комунікацій з персональними пропозиціями продуктів відповідно потенційної лояльності клієнта.

Система підтримує можливість розподілу дій кампанії по різних каналах (інтеграція з SMS, e-mail-сервісами, контакт центром і ін.). Детальніше про омніканальних рішеннях тут

Прямі продажі

Прямі продажі

Результати сегментації також можуть використовуватися для налаштування правил активних продажів: індивідуальних пропозиції клієнту в процесі прямих продажів або правила (повідомлення) крос-продажів.

Оцінка якості й анкетування

Оцінка якості й анкетування

Анкетний сервіс дозволяє отримувати:

  • Зворотній зв'язок від клієнтів про рівень облуговування

  • Для персоналу проводити тестування за знанням продуктів, законодавчої бази, акціям проведених банком і партнерами, а також інші необхідні опитування всередині колективу

  • Після проходження анкетування формуються результати - як загальні, так і окремо по кожному учаснику.

 

 

 

Маркетингова аналітика

Маркетингова аналітика

Результати маркетингової кампанії виводяться на панелі моніторингу, які оновлюються в режимі реального часу, що дозволяє вносити корективи по ходу кампанії, не чекаючи її закінчення. На налаштовану панель моніторингу можна вивести десятки різноманітних уявлень, в залежності від потрібної вам інформації.