Основний інструмент роботи із заборгованостями. Система в залежності від стадії прострочення по виплатах нагадує менеджерам про виниклу ситуацію і повідомляє про неї позичальникам.
Актуальні контактні телефони
Адреси проживання, реєстрації, роботи
Наявність поручителів і їх контактні дані
Договору заставного майна
Договору страхування заставного майна
Наявність підтвердження фінансового стану позичальника
Дата і сума наступного платежу
Дата виникнення і сума простроченої заборгованості
Інформація про наявність виходів на прострочення за весь період кредитного договору
Налаштування параметрів вихідних активностей:
Тип дії: SMS, дзвінок, IVR, електронного листа, друковане лист
Період здійснення активності
Шаблон активності (бізнес правило)
Тип вихідної кампанії
Установка кредитних канікул
В даному вікні менеджер знайомиться з карткою клієнта і його договорами. На основі цієї інформації він виконує завдання або проводить зустріч і заповнює результат взаємодії. Звідси ж подається запит на кредитні канікули для клієнта (наприклад, мобілізація)
У цьому вікні оператор знайомиться з карткою клієнта і його договорами (цей крок спрощується за допомогою автоматизованого діалогу), а також виконує дзвінок і заповнює результат взаємодії з клієнтом.
В даному вікні начальник відділення аналізує побудовані на поточний день активності і приймає рішення по де- активації або зміни графіка виконання дій. Звідси він контролює навантаження на виконавців і має можливість змінювати конструктор створення дій відповідно до вимог. Тут же аналізіруються відгуки від клієнтів і проводитися сегментація клієнтів.