Демоверсія
Білінг програми лояльності, інтеграція з обліковими (ERP) системами

Рішення XRM LOYALTY забезпечує нарахування та списання балів (винагороди) учасникам програми лояльності торгової мережі або для коаліційних програм відповідно до налаштованим правилами, типам програм лояльності, їх комбінацій. Система дозволяє нараховувати бали одночасно по декількох програмах лояльності різних типів: дисконтними, бонусним, реферальним, партнерським

Білінг програми лояльності, інтеграція з обліковими (ERP) системами
Операції з бонусними нарахуваннями, підтримувані системою
Крім того, система дозволяє
Переваги та можливості вирішення
Все за правилами (порядок нарахувань)

Все за правилами (порядок нарахувань)

Для нарахування винагороди (балів / бонусів / знижок / призів) конфігуруються умови нарахувань передаються з CRM в білінгову систему у вигляді правил (конфігуруються адміністратором ПЛ за допомогою інструменту конструктор правил).

Умови визначають, яким із правил необхідно розрахувати кожен рядок чека і весь чек в цілому (включаючи застосовуваний тариф нарахування), з урахуванням ознак пріоритетності або монопольності.

 

Система відбирає тільки ті Правила, які дійсні для даного чека за датою (дата чека знаходиться всередині діапазону цих правил). Правила мають безліч критеріїв відбору та вибору тарифу: продуктові, частотні, тимчасові, соціальні, територіальні та ін. Правила можуть включати і виключати групи споживачів, продуктів, територій та інших значущих критеріїв.

 

Система легко інтегрується з фронтально-касовим ПО

Система легко інтегрується з фронтально-касовим ПО

Розраховані бали надходять на екран касира НЕ ПІЗНІШЕ НІЖ ЧЕРЕЗ 2 СЕКУНДИ після відправки попереднього чека (з відсканованим товаром) касиром на обробку.

Протягом цього часу система обробляє дані, забезпечуючи їх обмін між CRM, білінгових сервісом, ERP, Касовим сервером, POS-терміналами по таким записам і їх атрибутів:

Продукт (дата, стан (активний / неактивний), тип (поворотний / НЕ поворотний), посилання на продукт ERP, внутрішні продукти.

Рядок чека (дата, стан, посилання на продукт (товар, послугу, ціна рядки, кількість, сума позиції).

Чек (дата, стан, тип чека (м'який / твердий / оффлайн), касовий сервер (ім'я), точка продажу, продавець (консультант), касир, каса, сума чека, форма оплати, кредитна інформація, валюта (гривня, бали).

 

Для визначення відповідності правилу Програми лояльності система здійснює послідовну перевірку обраних критеріїв (наприклад, дата чека; сума чека; сума карти); множинність програми лояльності (максимум, сума, пріоритет).

 

 

 

Інші інструменти вирішення XRM Loyalty