Демоверсія
Автоматизація процесів обслуговування

В системі XRM Contact Center оператор або сама система в автоматичному режимі може призначати відповідальних осіб для задач і дій, які формуються в результаті звернень в контакт-центр, забезпечуючи інструменти аналізу і контролю у вигляді звітів, повідомлень, нагадувань співробітнику і керівнику. Рішення дозволяє планувати матеріальні ресурси, логістичні та транспортні маршрути сервісу

Автоматизація процесів обслуговування
ПЕРЕВАГИ РІШЕННЯ
Автоматизація процесів обслуговування

МОЖЛИВОСТІ ЗАЯВОЧНОГО КОМПЛЕКСУ

  • Ведення журналу відпрацювання звернень і формування необхідної звітності.
  • Заміна паперового ведення журналів обліку на автоматизоване.
  • Контроль термінів виконання і якості обробки звернень.
  • Оперативне отримання відомостей про виконання запитів.
  • Створення доручень і контроль їх виконання;
  • Інформування споживачів про хід та результат обробки звернень.
  • Надання інформаційно-довідкових послуг.
  • Зв'язок з інтернет-приймальні, встановленої на сайті замовника.
  • Автоматичне створення відповідей на бланках організації з використанням шаблонів відповідей.
  • Єдиний інтерфейс інформації по клієнту.
  • Ведення всіх списків звернень в одній програмі.
  • Виняток дублювання введення і / або надання інформації.
  • Виявлення повторних звернень.
  • Збереження звернень за будь-яку кількість років.
  • Консолідована звітність в розрізі клієнтів, типів звернень, термінів виконання